문화에 대한 존중을 담은 협업 <CNCPTS x BURTON>
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감도 높은 편집과 자체 브랜드로 수준높은 컬렉션을 선보이고 있는 브랜드 ‘CNCPTS(@cncpts)’와 스노우 웨어 브랜드 ‘버튼(@burton)’이 30년 간의 협업관계를 넘어 협업 제품을 통해 새로운 도약을 도모한다. 그들이 만난 30년 역사에서 발매하는 기념비적인 첫 컬렉션은 버튼의 오랜 스노우웨어 디자인과 CNCPTS의 트렌디한 시선이 함께했다.
스노우 보더이자 버튼과 CNCPTS에서 함께하고 있는 일러스트레이터 ‘토드 브래트러드(@toddbratrud)의 주도로 진행된 이번 컬렉션은 1990년대부터 2000년대까지의 이미지로부터 영감을 받아 제작되었으며 그의 오랜 스노우보딩 경력에서 나오는 스노우보드 문화에 대한 깊은 이해로부터 시작된다.
오랜 협업으로 쌓인 깊은 믿음과 문화에 대한 존경으로 시작된 이번 협업은 스노우보딩 의류 및 스노우보드로 구성되었으며 오는 1월 31일(금) 뉴욕에 위치한 CNCPT 오프라인 스토어와 웹 스토어를 통해 공개될 예정이다.
컨셉트(CNCPTS) 공식 웹사이트
The brand CNCPTS (@cncpts), known for its high-end editing and in-house collections, has teamed up with snowwear brand Burton (@burton) to mark a new milestone in their 30-year-long collaborative relationship. Their landmark first collection, launched after three decades of collaboration, combines Burton’s long-standing snowwear design expertise with CNCPTS' trendy perspective.
Led by snowboarder and illustrator Todd Bratrud (@toddbratrud), who has worked with both Burton and CNCPTS, the collection draws inspiration from the 1990s to 2000s imagery. It is rooted in Bratrud’s deep understanding of snowboarding culture, shaped by his extensive snowboarding career.
Born from mutual trust and a deep respect for snowboarding culture, this collaboration features snowboarding apparel and snowboards, set to be released on January 31st, 2025 at CNCPTS’ offline store and web store in New York.






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